Thursday, December 23, 2010

penang...jumpa lagi 2011











untuk kedua kali di Pulau Pinang
terasa macam dedulu walau kali ini diusia pertengahan
tapi ingatan untuk awak dina
macam 11 tahun dulu
sekarang nii terasa makin kuat
ingatan tuu.....

aku pun tak tahu
adakah awak juga selalu
menjengok ke blog ini
walau saya mahu awak melihatnya
tetapi biarlah dengan hati awak sendiri

sekarang ini awak memang tidak
membalas sms saya kan
kecuali isi yang cukup menyentuh
untuk awak ketahui....

akhiri
saya masih kuat mengingati awak
adakah pengalaman orang lain
sama seperti saya....bikin gila
kalau tidak kuat semangat awak...
insyaallah aku tabah hadapinya
jodoh,mati ditangan allah s.w.t
dan ingatan yang kuat ini juga
dengan ketentuanNya
dan jika tiada lagi
ingatan awak terhadap saya
juga dengan KetentuanNya...
saya redha awak....

No comments: