Thursday, July 14, 2011

aku luahkan segalanya hari nii...14/7/2011

sejarah buat aku pagi ini
meluahkan segalanya
pada dina.....

bersalah rasa diri ini
mungkin buat dina rasa bersalah
ikhlas ..... sedikit pun tak pernah terlintas
semua apa yang berlaku
atas diri ini adalah dari izinNya

semuanya yang berlaku adalah atas hendakNya
aku redha dina
tak usah rasa simpati(kalau ada)
kerna aku selalu ingat
setapak kita berjalan adalah kerna izinNya

semua yang berlaku ada hikmahnya dan kerna IziNya
memang, aku lega sangat

dan sepertimana aku tahu
aku sudah lama mati dalam hidup dina
alhamdulillah aku mahu yang terbaik
buat dina....

sebagaimana doa ku lepas solat
kebahagiaan buat dina dan keluarga
jalanilah hidup mu sebagaimana sekarang
taat pada suami mu, bahagiakanlah keluarga mu
taat la pada Allah s.w.t

moga dina bahagia dan dibawah rahmatMU ya Allah
amin......

aku tetap sahabat mu.....

No comments: