Monday, July 18, 2011

sedangkan lidah lagi tergigit .....18/7/2011

Baru terasa selesa berkawan dengan awak
tapi ada jua halangannya

susah saya hendak terangkan
mengapa saya melakukan kesilapan
walau ianya memang saya tidak jangka kan
dan semestinya saya tidak mahu

cukup tenang rasanya
dapat berkawan balik

sebagaimana awak cakap
kalau dikumpulkan tuntutan maaf saya
lori 3 tan pun dah melimpah

saya tidak malu atau kisah
untuk memohon maaf
bahkan melutut dikaki awak
saya sanggup dina

tapi kesilapan yang saya lakukan
bukan dirancang...secara tidak sedar
terkeluar....

saya faham dan mungkin saya sendiri
akan terasa kalau ditempat awak
dan lukanya mungkin mengambil masa
untuk sembuh......

apa yang saya harapkan
iannya tidak berparut....
dan sembuh dalam jangkamasa yang singkat

ihklas awak...
yang mampu saya buat hanya mohon maaf....
jika saya boleh melutut dapat menyembuhkan
luka awak...akan saya lakukan

No comments: