Monday, December 19, 2011

bila mesej tak dibalas

hari nii hantar 2 mesej
tapi tak ada balasan
mula rasa tak senang...
gelisah jugak rasanya....

perkara yang paling aku takut
bila mesej tak dibalas
mula la pelbagai persepsi datang

adakah awak sakit
adakah mesej saya menganggu awak
adakah mesej saya sudah menimbulkan rasa benci
adakah awak mula membenci saya
adakah awak menyampah melihat mesej saya

lillahi masa ini memang rasa tak mampu utk berdepan
rasa takut sangat...
sekarang ini bila perasaan tersebut datang
i nak lari sejauh yang mungkin dari awak
walau sekarang ini saya sudah tidak mampu lagi
untuk bercakap ... lagilaa untuk berdepan

ya dina....
saya memang mahu lari dari bayangan awak
itulah yang mahu saya lakukan
tapi saya masih tidak mampu
saya merasakan tidak ada peluang lagi utk saya
melarikan atau melupakan terus awak dari hidup ini

ya memang...
kalau ada peluang
saya akan berhenti dari agensi ini
saya tak mahu dengar nama XXXXXA
saya tak mahu dengar nama DINA
saya tak mahu lihat logo XXXA
saya akan mulakan hidup baru

itulah saya....
saya teringatkan awak
yang langsung tiada ertinya saya dalam hidup awak....
apa lagi yang saya boleh lakukan
jika itulah ketentuanNYA

No comments: