Monday, February 6, 2012

mu sangat....

3 hari bercuti di kamppung
sepatutnya aku masih di Pulau Mutiara
menghabiskan persokalahan aku
hati saya teringatkan awak
sangat teringat.....

inilah dugaan dina
lebih 11 tahun
menyintai awak....
Dan kini hampir setahun
kita hanya bersms sahaja
itu pun hanya perkara rasmi
tapi hati ini masih keras
tetap mengingati awak
walau hati ini mengetahui
yang aku sudah mati dalam hidup mu
pasrah..dan hanya takdir yang akan menentukan
apa kah kesudahan cerita kita....
ya...cerita disebelah diri saya...
kerana cerita di sebelah awak
sudah lama TAMAT......

Ya Allah...aku terima semua ini
sebagai balasan dan mungkin ada rahmat
menanti aku selepas ini....

Untuk Dina yang amat aku sayangi
sedikit pun tiada kesalahan
Untuk awak....
Jalanilah hidup sebagai perempuan
yang bertakwa....insyaallah
kerberkatan akan sentiasa membayangi awak.....
itulah doa ku ... selepas solat ....
MU

No comments: